Hétvégi rendszerleállás: így változik az ügyintézés a kormányablakokban
Előre ütemezett karbantartás miatt november 7. péntek délutántól november 10. hétfő reggelig több állami digitális szolgáltatás, köztük a KAÜ és a Digitális Állampolgár alkalmazás is időszakosan nem lesz elérhető. A kormányablakokban is szünetel az ügyintézés – mutatjuk a részleteket. Előre tervezett karbantartást végeznek az állami informatikai háttérrendszerekben 2025. november 7-én, pénteken 15 órától egészen 2025. …
Proactive Business Zrt.
Előre ütemezett karbantartás miatt november 7. péntek délutántól november 10. hétfő reggelig több állami digitális szolgáltatás, köztük a KAÜ és a Digitális Állampolgár alkalmazás is időszakosan nem lesz elérhető. A kormányablakokban is szünetel az ügyintézés – mutatjuk a részleteket.
Előre tervezett karbantartást végeznek az állami informatikai háttérrendszerekben 2025. november 7-én, pénteken 15 órától egészen 2025. november 10-én, hétfőn 6 óráig. A munkálatok ideje alatt több elektronikus ügyintézési és azonosítási szolgáltatás – például a Digitális Állampolgár mobilalkalmazás és a Központi Azonosítási Ügynök (KAÜ) – időszakosan nem lesz elérhető.
Fontos információ, hogy az eReceptek kiváltását ez a karbantartás nem befolyásolja, azok továbbra is zavartalanul működnek.
A tervezett leállás érinti a személyes ügyintézést is: pénteken 14 órától ideiglenesen szünetel a kormányablakok ügyfélfogadása. A hétvége folyamán kizárólag az azonnali vagy sürgősségi útlevelek átvételére lesz lehetőség a Központi Kormányablakban.
A tervek szerint november 10-én, hétfőn már a megszokott rend szerint folytatódik az ügyfélkiszolgálás.
A hétvégi karbantartás átmeneti fennakadásokat okozhat az online és személyes ügyintézésben, ezért érdemes előre tájékozódni és lehetőség szerint más időpontra időzíteni az elintéznivalókat.