PROAB News

április 19. -

EUR 407,65

USD 358,25

Nem változott a NAV e-értesítések elérési módja, – mégis sokan rossz helyen keresik

Sokan keresik meg a NAV-ot azzal a panasszal, hogy nem tudják megnyitni az elektronikusan érkezett hivatalos irataikat. A problémák hátterében legtöbbször egy egyszerű félreértés áll: az értesítések megnyitásához nem az Ügyfélkapu azonosítási oldalán kell keresgélni. A NAV-tól érkező elektronikus levelek továbbra is változatlan módon, a https://tarhely.gov.hu címen érhetők el. Ha valaki az ertesites@tarhely.gov.hu e-mail címről …

Ügyfélkapu tárhely

Sokan keresik meg a NAV-ot azzal a panasszal, hogy nem tudják megnyitni az elektronikusan érkezett hivatalos irataikat. A problémák hátterében legtöbbször egy egyszerű félreértés áll: az értesítések megnyitásához nem az Ügyfélkapu azonosítási oldalán kell keresgélni.

A NAV-tól érkező elektronikus levelek továbbra is változatlan módon, a https://tarhely.gov.hu címen érhetők el. Ha valaki az ertesites@tarhely.gov.hu e-mail címről kap üzenetet, a benne szereplő dokumentum kizárólag ezen a hivatalos tárhelyen keresztül nyitható meg.

A tárhely nem változott, de a belépés biztonságosabb lett

A Nemzeti Adó- és Vámhivatal hangsúlyozza: sem a tárhely elérhetősége, sem a NAV online szolgáltatásainak hivatalos felülete nem változott. Amit érdemes tudni, hogy 2024. január 16-tól az ügyfél-azonosítás biztonságosabbá vált.

Mostantól az elektronikus ügyintézési rendszerekhez kétféle módon lehet hozzáférni:

  • DÁP – Digitális Állampolgár mobilalkalmazáson keresztül, vagy
  • Ügyfélkapu+ azonosítással.

Mire jó a regisztráció?

A modern azonosítási módok használata elengedhetetlen, ha valaki élni szeretne az elektronikus ügyintézés nyújtotta előnyökkel. A NAV szerint célszerű minél előbb regisztrálni az egyik opcióra, hiszen számos fontos szolgáltatás csak így vehető igénybe:

  • az szja-bevallás benyújtása,
  • az 1+1 százalékos nyilatkozat megtétele,
  • a NAV Ügyfélportál használata,
  • az Online Nyomtatványkitöltő Alkalmazás (ONYA),
  • a NAV-Mobil applikáció funkciói,
  • valamint az e-Papír és a Webes ügysegéd szolgáltatások.

Ezekhez mind szükséges a megfelelő elektronikus azonosítás.


Ez is érdekelhet

További hírek

Vedd fel velünk a kapcsolatot

Amennyiben felkeltettük az érdeklődésedet, akkor az alábbi elérhetőségeken jelentkezhetsz konzultációra

Jelentkezem konzultációra